16 februar 2012

My lovely day


Min dejlige mor! ..og lille Gosha,


Min dag startede med lækker brunch hos min smukke mor, sammen med min søster og bror.
Det var så lækkert og dejligt at være samlet allesammen, til skøn mad en masse snak og hygge!


(Theo)Dora, min mors hund.

Jeg fik et dejligt gensyn med Dora, som er min mors hund, af racen Mynde.
Se et tidligere indlæg jeg har lavet om hende, her.

Gosha, min søsters nye chihuahua.

Gosha var også med, og han er kun lige blevet medlem af familien, så han er stadigvæk enormt lille, men mega nuttet!


Statue af ægget, af Arne Jacobsen.

Tæt på min mors hus er der en møbel-design butik, hvor denne statue står plantet.


Gosha er tydeligvis meget interesseret i design ..god hund!

Vitamin Water

For første gang, fik jeg smagt Vitamin Water og det er virkelig en lækker, frisk og frugtagtig drik, fyldt med en masse vitaminer, som det jo tydeligt fremgår af navnet.

Da jeg kom hjem fra en dejlig dag med familien, var jeg et lynhurtigt smut forbi en genbrug i Sønderborg.
Og jeg fandt mig en lækker faux fur!

Se mere om faux furs her
(fake it till you make it)


Jeg ligger selvfølgelig billeder ud af min nye faux fur,
lidt senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar