02 februar 2012

Aftensmaden

Da jeg fik fri fra arbejde i dag, kørte jeg hjem til min kæreste og vi tog sammen i Fitness World.
Vi var lidt i tvivl om, hvad vi kunne tænke os til aftensmad, og jeg kom i tanke om en bestemt pizza man kan få i Bilka, med pepperoni og grøn peber, som bare smager FANTASTISK!
Den koster dog 60 kr, hvilket vi ikke havde lyst til at give for vores aftensmad.
Så jeg foreslog at forsøge at lave den selv,
med følgende resultat:



















Den smagte i hvert fald godt, så køber nok ikke den fra Bilka igen, eller jo - måske hvis jeg en dag ligger med tømmermænd eller lider af dovenskab.

Hvis du vil prøve "kunsten" efter, skal du bruge følgende:

Pizzadej (helst hjemmelavet, som jeg har brugt)
Tomat-sauce
Mozzarella-ost (revet)
Cheddar-ost (revet)
Grøn peber, i tynde skiver
Pepperoni


Lækkert og nemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar