18 februar 2012

Yesterday


I går var jeg på udflugt med min dejlige kæreste og hans skønne familie. Da vi satte os ud i bilerne og skulle afsted, vidste ingen hvor vi skulle hen - bortset fra at turen skulle gå til Tyskland. Vi kørte og kørte og hyggede os i bilerne, og så kom vi frem til følgende sted:



..En enorm bro!




..Med en svæve-færge!

Faktisk er jeg ikke sikker på at det overhovedet hedder en svæve-færge, men den så ud som en færge, men hang oppe i luften. Vi var selvfølgelig med færgen som kunne besidde hele 4 personbiler og en masse skolebørn. Det tog et minut, og så var man på den anden side.


Jeg ved ikke hvor vi var - men på den anden side så jeg denne smukke statue, eller hvad man kan kalde det.


På eftersøgning efter et toilet med svigermor, så vi et egern - hvilket jeg altid bliver total glad over - fordi det sker så sjældent! ..Billedet er ikke så godt - da det er taget med min BlackBerry, men egernet er til højre for det midterste træ - jeg HÅBER i kan ane det! (halen stritter lidt op i vejret). Nu gør muldvarpe-skuddene, som dækker hele græsarealet, det jo heller ikke nemmere, at se egernet!




Efter at have været i Tyskland - et sted som jeg ikke ved hvad hed - kørte vi til Kiel.
Kiel er en virkelig fed by, og jeg skal med sikkerhed derned igen - på en shoppetur!
Vi gik rundt i gaderne og som i måske kan se på de overstående billeder, var vi et smut inde på Starbucks, hvor jeg fik en udsøgt Caramel Frappuccino, uden kaffe - eftersom jeg endnu ikke kan lide kaffe - og nok heller ikke kommer til det. Udover vores drikke, fik vi allesammen en kæmpestor guldmønt  - med den lækreste chokolade! Mh..

DET KAN ANBEFALES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar