06 februar 2012

I need to own this..














Jeg er faldet pladask for ovenstående Candle Holder fra Maison Martin Margiela!
Den er formet helt unikt til 7 stearinlys, og er udført i smeltet voks.
Efter at have brugt den i et stykke tid, vil basen forandre sig og udvikle en unik avantgarde karakter.
Den ville være perfekt i vores stue, midt på vores ovale træbord, som det eneste, til at skabe fantastisk stemning.

Prisen er 1.199, så det er en smule dyrt - men jeg kunne alligevel finde på at købe den, da den er så unik.
Jeg elsker ting der forandrer form, farve eller andre ting, efter længerevarende brug.
Så kan man holde øje med den spændende udvikling.

Mh, jeg må bare eje den!

Køb den her.

2 kommentarer:

  1. Tak for tip! Hvor er det fedt ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :-)
    Ja - det er så anderledes og lækkert!
    ..og så når selve stearinlysene er brændt lidt ned, er jeg sikker på at det ser endnu bedre ud!

    SvarSlet

Skriv kommentar