25 februar 2012

Sildebensfletning!



Jeg er solgt! ..Sildebensfletninger er bare så lækre!
Ovenstående billede SKRIGER af lækkerhed! ..Håret er bare SÅ smukt synes jeg!


Jeg har selv prøvet at flette lidt i dag, men det blev sgu ikke så godt
Jeg plejer at være rimelig god til at flette andres hår, men når det kommer til mit eget, tja.. så bliver det bare ikke lige så godt! jeg har ikke nok udsyn til, hvad jeg egentlig får lavet, og tja - så bliver resultatet som ovenstående, ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.

I dag skal jeg bare hygge mig og have kvalitetstid med kæresten..
Måske lidt god mad i aften - og jeg skal nok lade være at lave et mad-indlæg til jeg, denne gang!
(måske)

2 kommentarer:

  1. Du ser rigtig godt ud med den! Og fed skjorte!

    Elsker de fletninger :)

    Rigtig god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Hvor er du sød.
      Tak :-D ..Skjorten er købt i Beijing, på silkemarkedet.
      Gav næsten ingen penge for den, men desværre er den dermed ikke til at få herhjemme, magen til, i hvert fald :-)

      Slet

Skriv kommentar