19 februar 2012

Fastelavn!


I dag er det fastelavn, og jeg har VIRKELIG savnet en fastalavns-fest i år.
Sidste år, da jeg var i gang med mit 3. år på handelsgymnasiet, Business College Syd i Sønderborg, var der arrangeret en fastelavnsfest - hvilket var utrolig sjovt!
Den eneste måde jeg har fejret fastelavn på, i år - var ved at spise en fastelavnsbolle, med familien, i dag - godt nok var den også utrolig lækker - men festen manglede virkelig! ..og så er det da lidt trist at man ikke "slår katten af tønden" længere, bare fordi man er blevet "stor".

Nedenfor ses et par billeder fra sidste års fastelavn, hvor jeg var udklædt som:

(Tjaa.. - kan du gætte hvem jeg er?)




Min skønne veninde, Maria, var udklædt som en superlækker romer!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar