04 februar 2012

Hårkur fra Kérastase















Da jeg var ved frisøren i går, fik jeg en hårkur fra Kérastase i håret, efter at have fået vasket min farve ud af håret.
Det er en hårkur man skal putte i fugtigt hår og lade sidde i 10 minutter.
Efter 10 minutter skal man vaske kuren ud igen, og tilbage er superblødt og lækkert hår.
Så den måtte jeg bare købe med mig hjem.

For at holde håret sundt og lækkert er en hårkur, en gang i ugen, en rigtig god idé!

Hårkuren fra Kérastase kan jeg varmt anbefale.
Den genopbygger ødelagt hår, og gør håret dejligt og blødt.
Første gang man bruger den, kan man bruge den i hele håret - for at spare lidt på produktet kan man efterfølgende nøjes med at bruge den i spidserne, som oftest er dem der er mest ødelagte.
Grunden til man ikke behøver at bruge kur til håret øverst på hovedet, er at det hår altid er omgivet af varme, og derfor meget sjældent er ødelagt.
Mine hårspidser er rigtg dejlige når jeg har brugt hårkuren fra Kérastase.

Du kan købe den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar