03 februar 2012

New hair






















Jeg har været ved frisøren i dag, i dejlige to og en halv time.
Min frisør er Mens Cut i Sønderborg og det er så behageligt at komme der,
med dejligt personale og god stemning.
Der bliver virkelig hygget om en, med kaffe, kakao eller vand, gode snakke og massage, både i ryggen og hovedbunden.

En rigtig lækker måde at starte weekenden på!

Som i kan se på de ovenstående billeder, er jeg blevet klippet, ud fra en midterskilning, i det at jeg elsker de looks man kan få, med midterskilning.
Længden har jeg så vidt muligt bevaret, da jeg aldrig før, har haft så langt hår, som jeg har i øjeblikket.
Det vil jeg gerne nyde!
Derudover har jeg fået flere lyse striber.

Jeg lærte enormt mange ghd-tricks, altså hår-tricks man kan lave med sit ghd-glattejern,
og i det hele taget ting, jeg ikke var klar over, at man kunne gøre.

Aftenen vil jeg tilbringe sammen med min kæreste, med benene oppe, et dejligt tæppe, stearinlys og ren hygge.

Forresten, så er de ovenstående billeder taget med min BlackBerry, og derfor i meget dårlig kvalitet.
Jeg lover jer et par billeder i morgen, i bedre kvalitet.

I må have en helt fantastisk aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar