16 februar 2012

NEW IN! - Faux Fur












I dag købte jeg denne varme faux'fur-jakke i en genbrug, i Sønderborg,
Jeg købte også en neon-grøn top, som jeg sammen med jakken kunne tage med hjem for bare 100 kr. Synes det var et lækkert køb og jeg elsker det mønster, jakken har, og i det hele taget at den er så stor og plys-agtig! Varm er den i hvert fald! ..og det har jeg manglet i et godt stykke tid (altså varme, fra en jakke) eftersom lynlåsen på min gamle jakke, har været i stykker i hundrede år!

I morgen står dagen på hygge med min kæreste og hans familie, hvor vi skal "et eller andet sted hen" ..for vi har endnu ikke fundet ud af, hvorhen. Men det bliver dejligt, og tanken om endnu ikke at vide, hvad dagen i morgen vil bringe, er faktisk meget rar - alt kan ske!

Jeg forbereder et indlæg til jer, til i morgen - for jeg aner ikke hvornår jeg kommer hjem til internet igen. Jeg elsker at have ferie - jeg slapper virkelig af og sætter så meget pris på al den tid der er til hygge og afslapning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar