07 februar 2012

The Valentines Day Gift - A Week Ahead Of Time!


Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, havde min kæreste modtaget en pakke for mig - som til al min frygt, var leveret til døren, selvom jeg havde bestilt levering, direkte til posthuset.
Grunden til min frygt, var netop at min kæreste skulle få mistanke om noget, eftersom pakken indholdt hans valentinsgave.
Jeg pakkede den hurtigt ind, og han spurgte selvfølgelig til hvad det var jeg havde købt, men jeg nævnte blot, at det ville han finde ud af, på et andet tidspunkt.
På det tidspunkt var der kun 30 minutter til at han skulle køre mig til færgen, og jeg skulle afsted til Odense, hvor jeg befinder mig nu.
Jeg prøvede virkelig at lade være, men ordene fløj ud af mig!

"Vil du ikke have din Valentins-dags-gave nu, skat"?

..og selvfølgelig ville han gerne det!
Så jeg gik ind og hentede den inde i mit klædeskab, hvor jeg endda havde gemt den, kort til forinden, så han ikke kunne finde den mens jeg var væk.

Altså fik min dejlige kæreste, sin valentins-dags-gave en uge før tid, eftersom det jo officielt først er den 14. februar (næste tirsdag), det er Valentins dag!










Det er tanken der tæller!

Da jeg så den nye David Beckham BODYWEAR kollektion for H&M, kunne jeg slet ikke lade være at købe disse flotte boxershorts til min kæreste.
En perfekt Valentins-gave, synes jeg!


Normalt er jeg også vild med Björn Borgs boxershorts til mænd, men jeg synes bestemt at disse fra David Beckham BODYWEAR er mere stilfulde, eftersom der ikke er farverig skrift oppe på kanten, som nogle gange kan ses - og til pænere tøj ikke er særlig charmerende.
Her er kanten sort og har et silke-agtigt look, og passer dermed til alt tøj.

..og så synes jeg også at knapperne lige pifter det hele lidt op!

Hvis du endnu ikke har fundet en Valentins-gave til din kæreste eller ven, så kan du jo kigge lidt på David Beckham kollektionen for H&M, her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar