15 februar 2012

VINTERFERIE




Jeg fik slet ikke fortalt jer at jeg fra i dag af, har vinterferie! Det er simpelthen så fantastisk at jeg har hele 4 sammehængende dage, hvor jeg har fri og kan gøre lige hvad jeg vil. I morgen skal formiddagen gå med morgenmad hjemme hos dejlige mor, sammen med mine skønne søskende. Det er længe siden vi alle har været samlet - så det bliver intet mindre en fantastisk - og med sikkerhed også hyggeligt, at være samlet igen, til vinter-hygge. På fredag skal jeg være sammen med min kæreste og hans familie, og turen går et eller andet sted hen, men det er endnu ikke offentliggjort - hvorhen det er. Det bliver spændende at se hvor vi ender, og jeg glæder mig bare ufatteligt meget til et par dage i familiens tegn.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar