10 februar 2012

Get the Twiggy-look!




Twiggy var en af de mest berømte fotomodeller i 1960'erne.
Hendes kendetegn er klart hendes drengede udseende og hendes store øjne!
- som var det der gjorde hende til den ideelle fotomodel, på tidspunktet.

Hendes øjne er meget beundrelsesværdige, og for at få øjne som Twiggy, ville jeg klart anvende kunstige øjenvipper.

Som for eksempel en af disse:






Det skal snart prøves, til en bytur - selvfølgelig med en god mængde mascara!


Køb dem her

I aften skal jeg på café med min søde veninde, Maria.
Maria og jeg har de sidste par år altid ventet med at give hinanden julegaver til februar måned, fordi man jo til juleaften, alligevel får så mange gaver.

I aften sker det!

Vi har begge købt en gave til hinanden, og skal som sagt på café.
Efter en rimelig hård uge, bliver det enormt dejligt med god mad, veninde-hygge og så er det da bestemt ikke dårligt at man får en lille gave!

Jeg skal nok tage nogle billeder, og vise jer hvad jeg får - lidt senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar