22 februar 2012

I got my pancake!





Y E S !
Jeg fik min pandekage <3
..bedre sent end aldrig - som man siger. Eftersom jeg gik glip af at det var den officielle pandekage-dag i går, valgte jeg i dag at holde min egen officielle pandekage-dag! ..dette blev så fejret med at jeg lavede uendelig mange pandekager til min kæreste og jeg - tror jeg har stået og bagt i halvanden time, puha..
Men gode blev de - og jeg kan love jer, at min madpakke bliver god i morgen! NAM-NAM! Jeg håber i har haft en dejlig dag, allesammen. Nu vil jeg hygge lidt i stuen, og så vil jeg hoppe i seng. Det er allerede torsdag i morgen, Gud - hvor tiden dog flyver afsted! ..Om præcis en uge har jeg sidste dag i den afdeling jeg er i, i øjeblikket - og det bliver enormt underligt at skulle i en anden afdeling, efter at have lært alle arbejdsopgaver osv. udenad (endelig)!, men hvor bliver det spændende at komme i en ny afdeling, på samme tid - forandring fryder og tiden går kun hurtigere når der sker en masse, hvilket oftest er en positiv ting i mit liv! ..Jeg bliver til min glæde i "Human Resource", som jeg virkelig elsker! Men det kan jeg fortælle meget mere om, når først jeg er startet i den nye afdeling. Mit halve år har i hvert fald været rigtig godt - og jeg har lært en masse nye ting, ikke kun fagligt, men også personligt - hvilket gør mig til et større menneske. Det er så dejligt at finde ud af nye ting om sig selv. Hm, jeg bliver jo ved. ups.. Hav en SKØN aften!

Jeg håber i har det fantastisk!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Mange tak for det du skrev på min blog, det er jeg rigtig glad for. ( hvis du elsker sådan nogle billeder, så kig på facebook gruppen: Life is hard. Let's go shopping!)

    Jeg fik også pandekager idag Mums!

    Super fin blog du har!:)

    Knus
    Carolinebojer.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline :-)
      Tusind tak for tippet! :-)
      Mh, min madpakker bestod også af pandekager idag. MUMS! :-D

      Slet
  2. Rigitig god blog! :-) Jeg er nu blevet fast læser! Håber du vil følge mig via bloglovin :-)
    www.dotheglitter.dk
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor ser de lækre og sprøde ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Johanne! :-)
      ..Den første jeg lavede så bestemt ikke lækker og sprød ud - men det er typisk med den første pandekage :-D Haha!

      Slet

Skriv kommentar