22 februar 2012

The butterfly effect!











The butterflies! ..om de så er til kvinder eller mænd - så kan jeg på INGEN MÅDE stå for disse skønheder! ..Hvor er det bare fedt, når kvinder ifører sig en butterfly!
En del af de ovenstående synes jeg sågar er meget feminine af udseende, hvilket jo slet ikke gør det dårligere, når man selv har lyst til at eje en!
Den pink, den prikkede, den med leopard-mønster, den hvide med sorte kanter - som kunne være perfekt til en hvid silkeskjorte! ..jeg må købe mig en af ovenstående, meget snart!

Prisen er kun 79 kr. hvilket er ok billigt, for en butterfly.
Min kæreste er forresten selv begyndt at have butterfly på, til de finere fester osv., så det har jeg BESTEMT ikke noget imod! ..det ser så frækt ud!

The butterflies er fra en helt ny-opstartet side, som en af min kærestes tidligere klassekammerater har startet. Billigt er det i hvert fald - så hvorfor ikke støtte op om en ny i branchen, på samme tid?

3 kommentarer:

  1. Fin blog du har :) Og tak for kommentaren på mig.
    Håber du vil følge mig via bloglovin :) Knus.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine :) Kunne godt finde på at købe en selv! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-D
      De er nemlig super fine! :-)
      Jeg køber mig højst sandsynlig en i næste måned!

      Slet

Skriv kommentar