28 februar 2012

MIN MAND KAN!









Denne FANTASTISK smukke og stilfulde kommode, har ikke altid set så lækker ud!

Da min kæreste og jeg flyttede ind i vores lejlighed, for lidt over et år siden, stod der en faconmæssigt, meget pæn kommode, oppe på vores loftrum.
Problemet var, at der var halvt ødelagt og meget grimt blomster-tapet på hver af skufferne, og så var den orange-rød. Egentlig meget moderne orange farve i sig selv, men den så bare så klodset- og ikke særlig moderne ud - blandet med det meget forvirrende tapet, var den et NO-GO!

Men, men, men..
Så kom min kæreste og jeg til at snakke om, om ikke man kunne gøre den lækker, eftersom vi manglede netop sådan en kommode, til opbevaring, inde i stuen.

Modellen den har, er enormt lækker og retro - så den skulle vi nok kunne gøre lækker, tænkte vi.

Uden jeg vidste af det, havde min kæreste været igang med den, og SELV været ude og købe de 4 forskellige slags maling, hvor han valgte at male hver enkelt skuffe, i en bestemt farve.
Det med forskellige farver havde vi haft oppe at vende, og overvejede da også om 3 af skufferne måske skulle være neutrale, og en enkelt skulle skille sig ud, med en VILD farve.

Da jeg så ovenstående resultat blev jeg bare SÅ GLAD!
..For hvor den dog bare LIGE I ØJET!
- farverne er perfekte sammen og træet den ellers havde, har fået olie-behandling, så det ligner et mørkt træ-materiale, hvilket jeg ELSKER!

Den ser også bare så enormt moderne ud.
I just love it!

>>> TAK TIL MIN SKAT <<<

MIN MAND KAN !

1 kommentar:

Skriv kommentar