13 februar 2012

Wedge Trainers


Isabel Marant

ASOS

ASH

ASH

ALDO

ASH

Jeg er blevet helt tosset med trænings-sko/sneakers med kilehæle.
Ovenstående er henholdsvis fra Isabel Marant, Asos, Ash og Aldo.
Jeg kunne allerhelst tænke mig dem fra Isabel Marant, da de er så fulde af detaljer - tilgengæld er de også de dyreste, og koster ca. 4.285 kr. En pris der taler for sig selv.
Et alternativ ville derimod være ovenstående fra Ash, helst de brune, for mit vedkommende, til en pris af ca. 1.700 kr. Stadigvæk dyrt, men til at betale.

Jeg har desværre været syg i dag, og derfor meget utilpas, hvilket er grunden til, at jeg først nu, har været i stand til at lave et blog-indlæg til jer.

Nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være frisk til i morgen.

Ha' en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar