27 januar 2012

Theodora


I dag var min mor, hendes kæreste og deres nye hund Theodora, på besøg.
Vi fik kaffe, Dora mødte min kat, og huggede tilmed noget af min kats mad
..og så lavede jeg en hvidløgs-snack til os alle, som i kan se her.

Dora er ca. 1 år, og har indtil nu, deltaget i konkurrencer hos ejeren, som har en kennel.
Eftersom hun var en smule underkuret, af de andre 17 Mynder, som ejeren havde i sit hjem, besluttede ejeren sig for, at hun skulle have et nyt hjem, for at vokse op og blive en selvsikker og glad hund.

Her kom min mor og René ind i billedet.
De fandt frem til ejeren, og de måtte straks op at se på Dora.

..Samme dag, fik de charmetrolden med hjem.

Mynde betyder "tynd" eller "slank" og beskriver tydeligt Mynders generelle udseende, som består af en meget slank, men muskuløs krop.

Mynder er familiehunde, som knytter sig meget til sin/sine ejere, og er meget rolig af temperament.


J E G  E L S K E R  D O R A


















Dora med frakke på, da hun og andre mynder, har tynd kropsbehåring, og derfor nemt fryser.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar