13 januar 2012

The Dragon Tattoo Collection, by Trish Summerville






















Det var disse rå skønheder jeg modtog med posten i dag.
Det er et par støvler fra The Dragon Tattoo Collection by Trish Summerville, og jeg var så heldig at få dem købt inden de blev udsolgt!
Jeg elsker nitterne på hælene, båndene omkring anklen og i det hele taget det støvede look de har og sidst men ikke mindst, detaljen med at støvlen går længere op, foran, end bagved.

Jeg ville også have købt læderjakken, fra samme kollektion, men inden jeg så mig om, var den udsolgt - øv!

Til jeres orientering, så læderjakken ellers sådan ud:



Elsker skuldrepuderne, og puderne som også er på albuerne på jakken, men desværre - den var ikke bestemt til at skulle være en del af min garderobe.

Jeg har været på kinesisk restaurant med min søde veninde, Maria, her til aften, og er kun lige kommet hjem.

I morgen tidlig viser jeg jer, hvad jeg havde på.
Det er nemlig ved at være længe siden, i har fået et outfit-billede, og eftersom mine nye støvler indgik i outfittet skal i selvfølgelig have del i det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar