06 januar 2012

The competition!


SLUT på konkurrencen!
..så nu skal der findes en vinder :-D
Måden jeg gør det på, er at jeg bruger siden: Random Number Generator, og den vælger den heldige vinder!
I kan selv prøve, hvordan den fungerer.
I er i alt 24 deltagere, dvs. at jeg skriver tallene 1 og 24 ind i henholdsvis lowest and highest number, som står i
Random Number Generator.
Men for at jeg kan gøre det, og sammenligne med hver enkelt af jer, vil jeg først uddele et nummer til jer, hver især.

Tove Lyshøj: 1
Maya Rosenstrand Mann: 2
Sandra Brock: 3
Sa
rah Søberg Møller: 4
Sissel "Iben" Bouet: 5
Linda Hjort-Pedersen: 6
Signe Kjærsgaard: 7
Lena Schmidt: 8
Sara Schwab: 9
Pernille Deigaard: 10
Nanna Engedahl: 11
Pia Prip Hansen: 12
Tina Lyshøj Hansen: 13
Nathalie Alexandersen: 14
Camilla Petersen: 15
Gitte Gregersen: 16
Marie Sigsgaard: 17
Matias Jensen: 18
Maria Hjortshøj Jakobsen: 19
Marianne Linderød: 20
Lisa Wriborg: 21
Richard Stanley Hellmann: 22
Janni Elsborg: 23
Christina-Elise Pedersen: 24

Klokken 17.45, vil i kunne se vinderen herinde, i et nyt opslag!

HELD OG LYKKE TIL JER ALLE
..og sidst men ikke mindst, TUSIND tak for jeres deltagelse!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar