10 januar 2012

Vi bliver ved Marilyn Monroe!





Hvorfor stoppe ved det tidligere indlæg om Marilyn Monroe? - jeg faldt nemlig over dette skønne billede af hende, iført hvad der igen i vores tid - er meget moderne! ..skønne, høj-taljede 50'er shorts samt en skjorte/bluse med krave! I love it..
Jeg har derfor fundet et par ting, som er til at få fat i, som minder meget om stilikonets outfit, fra 50'erne!
Have a look:

Nelly.com

Nelly.com

Nelly.com
Nelly.com
Asos.com

Asos.com

Kraver er bare lækre, men dem vil jeg vise jer mange flere af i morgen.
Ovenfor er der tre outfits, fra Nelly.com og Asos.com - to sider jeg personligt holder rigtig meget af!
De skotsternede shorts på de to billeder øverst er høj-taljede, stramme og korte i benene, hvilket ser rigtig godt ud - da det får benene til at synes længere, så disse synes jeg er meget i Marilyn Monroe stilen.

De næste to billeder, med de grå shorts er løse i pasformen, men også høj-taljede, men dog mere klassiske og formelle end de skotsternede. De grå er ikke så meget i Marilyn Monroe stilen, da alt på hende oftest var meget stramt, så man kunne se hendes smukke kurver - men dermed ikke sagt at løsere høj-taljede shorts ikke er flotte, for de grå ovenfor, ville jeg med glæde gå rundt i til hverdag og dermed se lidt mere klassisk ud, med sorte nylonstrømper som på billeder, og i stedet for en lidt åben skjorte, ville jeg vælge en skjorte med krave, som var knappet helt, så den flotte krave kom til udtryk.

På de sidste to billeder ser i en play-suit, altså en dragt, hvor shorts og bluse/skjorte hænger sammen. Playsuits er superfine, idet at man får 2-i-1. Det eneste problem med sådan en playsuit, er når man skal på toilettet - for så skal det hele af, fra skulderne og ned. Men hvad gør man ikke for skønheden? ;-)
Jeg elsker denne playsuit som jeg synes demonstrerer Marilyn Monroes stil på billedet rigtig godt - med de forholdsvis tætsiddende shorts og en løs skjorte/bluse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar