14 januar 2012

Versace Cruise Collection for h&m

Versace cruise collection for h&m, er i forlængelse af den forrige kollektion; Versace for h&m, hvorfra jeg købte min nytårskjole, som i kan se her.
Den nye kollektion er efter min mening mere spraglende end den første, som var mere formel og klassisk - i forhold til flotte detaljerede kjoler, hvor der i denne kollektion er masser af print involveret og en masse sommer-items, som shorts, bikinier, kjoler, toppe m.m.
Farvetemaet i kollektionen er hvid, lyseblå/violet og lyserød, og så er der ikke sparet på frugt-printene.
Jeg elsker de hvide bukser fra kollektionen, fordi hvidt tøj og sol og sommer, bare er et rigtig godt match, og så er guld-detaljen langs benene også rigtig lækker.
Den hvide bikini med frugt-printene kunne jeg meget vel, finde på at investere i, ligesom den søde top med flæser, men nu må vi se.
Jeg er desværre ikke nær så begejstret for denne kollektion, i forhold til, hvor begejstret jeg var for den forrige. Alligevel har frugt-printene en vis charme. Tøj må, som tidligere beskrevet, MEGET GERNE skille sig ud og være anderledes, som man kan sige at Versace Cruise Collection for h&m gør.
Have a look:










LOVE IT!




LOVE IT!
















LOVE IT!

Iøvrigt er denne kollektion tilgængelig fra torsdag den 19. januar 2012, hvor den kan købes online på www.hm.com eller i udvalgte h&m-butikker i Danmark - men vær klar - for kollektionerne bliver meget hurtigt udsolgt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar