04 januar 2012

Charity




SEIMEI Charity bracelet









SEIMEI betyder livskraft på japansk
Armbåndet er i ét helt stykke, belagt med 22 karat guld – en fuld cirkel med hjertet i centrum, som fremhæver det budskab, SEIMEI gerne vil formidle: Enhver, der ønsker at hjælpe, er i stand til at gøre det. Alt, hvad du behøver, er engagement og kærlighed.
Armbåndet er designet af den gudesmukke model, Helena Christensen, som er formand for SEIMEI fonden.

Når man køber et SEIMEI Charity Bracelet by HC, støtter man SEIMEI Fonden og dens velgørende arbejde.
Armbåndet koster 750,00 kr., og for hvert solgte armbånd går 200,00 kr. til SEIMEI Fonden, som støtter forskellige nødhjælpsorganisationer.

Jeg har fået mit smukke SEIMEI-armbånd af min kæreste, tilbage i sommer da jeg blev student.

Desuden lancerer SEIMEi også Charity in bottles - nemlig de velsmagende let-alkoholiserede SEIMEI-drikke, som i øvrigt er lavet i hver deres lækre farve:


Min personlige favorit er denne:


Sparkling wine, elderflower flavour.
Er du over 16 år, skulle du virkelig prøve denne, eller en af de andre velgørenheds-drikke fra SEIMEI!
Det støtter et godt formål!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar