25 januar 2012

Nanny for a day


Som jeg nævnte for jer i mit tidligere indlæg, her, passer jeg i dag min kærestes lillebror Jonas, på 6 år, sammen med min kæreste. Det har været en super hyggelig dag, hvor vi har lavet perlebræt, taget tossede billeder og hygget helt igennem:


Søde Jonas og MEGA hygge med perlebræt! ..Husker ikke hvornår jeg sidst har lavet perlebræt,
meget dejligt at få opfrisket.

START!

Et godt stykke tid senere!

Lidt hårdt at sorterer de hvide og sorte perler, fra de 1000 andre i perle-spanden.

Så blev jeg færdig!

Tja, det ligner en stjerne. How can I use it?

Jonas og mit perlebræt. Jeg synes vi er dygtige!

Mit kan måske bruges som bordskåner? ..tror hellere jeg må lave lidt flere!

Efter perle-hygge tog vi et par fjolle-billeder med Photo Booth, og havde her "Rumvæsen-looket".
Synes faktisk det kunne være fedt nok, hvis vi allesammen havde så store øjne..
Det er ret sødt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar