11 januar 2012

MY FAVOURITE MONEY-STEALERS

Som lovet, vil jeg dele mine bedste shopping-sider med jer. Jeg starter med alle de sider som i med sikkerhed allerede kender til, hvorefter jeg vil introducere jer for sider, i måske endnu ikke har været inde og kigge på før.
Til hvert site, vil jeg ligeledes vise jer et enkelt item der kan fås på siden, som jeg lige pt. ville elske at eje!

Velbekomme!



Gul figursyet jakke 399 kr.




ASOS REVIVE Sequin Wrap Front Mini Dress 930 kr.






Nowhere / Dione Jumpsuit 479 kr.



Vintage Renewal Shrunken Leather Biker Jacket 855,39 kr.



www.monki.com


Sara 111,55 kr.


www.modekungen.se


Black & White 590,12 kr.



Rag & Bone 1.033,67 kr.





On Edge Blazer 397,61 kr.

Her var et par af mine yndlings shopping-sider, jeg håber at der er en eller flere, i endnu ikke kendte til.
Min personlige yndlings shopping-side, af de ovenstående, er klart den sidste:



På denne side findes de skæveste, aldrig før sete og uforglemmelige smukke og iøjnefaldende items - alle dem man kun drømmer om - de er til at finde på denne side!


Så tryk endelig ind på denne, som minimum - jeg lover - at der vil være en eller flere ting, som med sikkerhed vil tiltale netop dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar