29 januar 2012

Easy French Manicure


Jeg har netop lagt en Fransk Manicure på mig selv, og jeg vil lige dele med jer,
hvor simpelt det kan gøres:


Til min Franske Manicure bruger jeg en hvid neglelak fra Essie, som hedder 10 Blanc og har en rigtig god dækkeevne.
For at gøre det hele nemmere, anvender jeg selvklæbende skabeloner fra MAVALA.
Begge produkter kan købes i Matas.




Sådan ser skabelonerne ud.

Skabelonerne placeres på hver fingernegl, alt efter hvor bred man ønsker den hvide kant.

Så er der gjort klar til at lægge neglelakken, ovenover skabelonerne..

..således



Lad nu neglelakken tørre, og fjern herefter skabelonerne.

Således er resultatet.


For mere beskyttelse, og et skinnende look, læg efterfølgende en top coat på, i form af en hvilken som helst gennemsigtig neglelak.
Så er der Fransk Manicure - meget simpelt!


Desuden kan man jo anvende hvilken som helst farve, til Fransk Manicure.
Med den hvide farve får man et klassisk look - men det er kun fantasien der sætter grænser!

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar