17 januar 2012

Aarhus baby!


Jeg er pt. i Aarhus.
Grunden til det, er at jeg er med en kollega fra arbejdet, da vi skal til uddannelses-messe i morgen, samt i overmorgen i Scandinavian Center Århus.


Min dag startede med at møde på arbejde, som sædvanlig, fra 07.00-15.00. Herefter tog jeg hjem og pakkede mine ting, som jeg skulle have med til Aarhus og kl. 17.00, blev jeg afhentet af min kollega.
Klokken 19.30 var vi i Århus og kl. 21.00 havde vi stillet standen op, på vores plads i Scandinavian Center Århus, og var på vej ud efter aftensmad.
Nu er jeg på mit hotel-værelse, og som i måske kan høre på det hele, har jeg været igang hele dagen.
Dejligt at ligge i en dejlig seng. Læs: dobbeltseng!


Jeg husker iøvrigt ikke, hvornår jeg sidst har været i Århus.
Jeg ved jeg har været her engang, men der må jeg have været lille. Sagen er i hvert fald den, at jeg elsker byen!
Der er liv over det hele og butikker alle vegne, mh - it's lovely!


Som en rigtig turist, har jeg taget et par billeder til jer:

































Nu vil jeg have min skønhedssøvn - så jeg kan blive klar til 11 timers uddannelses-messe i morgen.
Godnat allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar