01 januar 2012

Better late, than never










GODT NYTÅR 2012, ALLESAMMEN!

Som lovet, får i hermed en billed-serie over gårsdagens nytårs-outfit!

Jeg havde en fantastisk aften, og fejrede nytåret med min kæreste, min kærestes bror, min bror, min svigerinde samt en masse venner. Alt i alt var vi 15 festglade mennesker.
Vi havde en skøn aften, nat - og morgen, som det også blev til.
Jeg smed mig først på luft-madressen, ovre hos min bror og svigerinde klokken 07.12 - eller, på dette tidspunkt fik jeg i hvert fald sendt min sidste sms, som mobil-indbakken så dejligt kan hjælpe én med at finde frem til, når erindringen desværre glipper lidt, i forhold til de seneste timer i går, læs: i nat. Men FANTASTISK aften havde jeg i hvert fald, samt et lækkert nytår!

..sidstnævnte er blandt andet også grunden til mit lidt sene oplæg, da det først var ved 14-tiden, jeg vågnede op igen - med en god portion hjertebanken, en smule svimmelhed og en ulækker hovedpine.
Nu er jeg hjemme i lejligheden igen, med min dejlige kæreste, og jeg beklager oplægget først er fremme nu - men bedre sent end aldrig!

Hvordan var jeres nytårs aften, og hvilket outfit dansede i rundt i?
Har i desuden nogle nytårsforsæt?
- Jeg vil begynde at løbe en tur, hver eneste morgen, inden jeg skal på arbejde - med start fra i morgen!
..Så det er bare om at komme tidligt op!

Jeg håber 2012 vil byde jer på en masse dejlige oplevelser!


PS. der venter jer snart en overraskelse! - det er jo ikke hver dag, vi har årsskifte ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar