19 januar 2012

Another lovely day in Aarhus!

Nu er jeg på hotel-værelset igen!
På vejen hjem synes jeg lige jeg ville forkæle mig selv med British VOGUE, så jeg kan få noget inspiration.



I dag har været en helt fantastisk dag!
Det gik rigtig godt til uddannelses-messen, her i Aarhus - og det varede helt fra klokken 8 i morges, til klokken 19 i aftes.
Da vi havde fyraften, besluttede vi os for at finde et lækkert sted at spise, og fandt så frem til en restaurant ved åen i Aarhus, kaldet restaurant Grappa. En restaurant der varmt kan anbefales, i forhold til god service og lækker mad til fordelagtige priser. Jeg fik Spaghetti Carbonara, som er en af mine yndlings pastaretter! - til dig der ikke har prøvet det - AFSTED! - det er kærlighed for smagsløgene.
Efter restaurant-turen, smuttede vi i biografen BioCity i Aarhus, hvor vi så den danske komedie "Klassefesten". Aldrig har jeg grinet så meget! Efter 11 timers hårdt arbejde - var det intet mindre en vidunderligt, bare at kunne grine uhæmmet, i biffen - sammen med en masse andre. Det var lige hvad jeg havde brug for!
I morgen kalder messen igen, og så kører vi tilbage til Als, omkring klokken 16.
Jeg har selvfølgelig taget billeder til jer, fra mine oplevelser i dag.
Have a look:

Dagens outfit




Åen i Aarhus


Restaurant Grappa


Restaurant Grappa


Spaghetti Carbonara


BioCity Aarhus


Dagens outfit


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar