16 januar 2012

Hvis jeg skulle til galla, igen!

Da jeg var til galla sidste år, bar jeg en kjole af mærket Aqua, købt på www.asos.com
Kjolen var lavet af palietter, som på den ene side var sorte og på den anden side, var sølv.
Der var et meget karakteristisk bælte i taljen, med en plastic-spænde.
Kjolen havde skuldrepuder og en karakteristisk halsudskæring.
Have a look:








Hvis jeg skulle til galla, igen i år, ville følgende kjoler, være nogle jeg ville overveje.
De er allesammen fra Asos.






2 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar på min blog, det var sødt af dig!

    Hvor var din kjole dog smuk.

    Jeg er helt åndssvagt vild med kjole nr. to du har foreslået, den røde. Klart også en jeg kunne overveje.

    Rigtig fin blog du har dig! Måske vi skulle følges? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar!
      Jeg synes også kjole nr. 2 er helt fantastisk - jeg elsker detajlen ved brystet.
      Jeg synes det er en god idé at følges, jeg smutter ind og følger dig, med det samme! :-)

      Slet

Skriv kommentar