05 januar 2012

The shades of brown ..with a little blue




















Jeg synes lige i skulle se mine brune vinter-items, som jeg får brugt rigtig meget, når det er koldt i vejret.
De lange kjoler er rigtig lækre at have på, med et par uldne stømpebukser og et par plateau-støvler - men problemet er desværre bare, at de ikke er til at have på, hvis det er regnvejr, eftersom de når ned til jorden, og derfor kan blive ret snaskede at se på, og det er jo ikke så smart. Den bronze-farvede glitter-jakke er et juleønske, som til min store glæde, gik i opfyldelse! Den er ikke så varm, så der skal en jakke udenover den, hvis man skal ud i vind og vejr, og da den ikke er så tyk, så det kan sagtens lade sig gøre - forresten så er den købt på Asos. Slangeskinds-tasken (som ikke er slangeskind), er et fund jeg har gjort i Kirkens korshær-genbrugen. Den er enkel og lækker, og der kan lige være det mest nødvendige i den, så som, mobilen, dan-kortet, en læbestift og en lille parfume. Strik-handskerne uden fingre er en af mine absolutte favoritter! De er købt på en studietur i Spanien, Málaga, og jeg købte dem i et stort shopping-center, kaldet El Corte Inglés - de er iøvrigt af mærket Nicola Valli, som jeg efterfølgende ikke har kunne finde på nettet, desværre, men El Corte Inglés bugner i hvert fald af lækre kvalitetsting, og kunne meget vel minde om Illum. Læder clutch'en har jeg fået i advents-gave af min kæreste, og den er af mærket DIXIE
Den store bunke strik, i kan se, er faktisk et halstørklæde, også fra El Corte Inglés, det har jeg altid på, når jeg skal ud af døren - kan simpelthen ikke undvære varmen omkring min hals! ..Jeg har desværre en tendens til at blive forkølet så snart det bliver koldt i vejret, men længe leve Strepsils og selvfølgelig mit dejlige halstørklæde! Nå, det marineblå pandebåndet - hvis det overhovedet er muligt at se, at det er et pandebånd, er HJEMMESTRIKKET! Mit første værk - men på et senere tidspunkt vil jeg vise jer, hvordan man strikker sådan et pandebånd, det er nemlig rigtig nemt! Desuden elsker jeg marineblå, sammen med brun - det ser så skønt ud, og farverne spiller bare så lækkert sammen, mmh. Så er vi nået til elskede CHANEL - og det siger vel alt! Jeg elsker farven 505, som i kan se, har en lækker mat-brun farve, som bare gør ens hænder en stor tjeneste, i forhold til udseende, tak Chanel. Ringen med den brune sten er en fødselsdagsgave fra nogle veninder og guldringen, som snart har forvandlet sig til en bronze-ring, er fra dejlige h&m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar