25 januar 2012

My daily make-up routine








Hver morgen, efter jeg har været i bad, fjerner jeg mine make-up rester og påfører herefter følgende produkter:


Matas Læbe Pomade, for at holde mine læber dejlige og bløde.



Lancóme Hydra Zen Neurocalm, for at give god fugt til min hud.



Vitalumiére foundation fra Chanel for at gøre min hud smuk og ensartet.
En foundation jeg har brugt det seneste år, og som jeg varmt kan anbefale.



Lash Architecte 4D fra L'oreal, som giver meget fylde og længde, på samme tid.



GOSH Giant Sun Powder Metallic Gold, påfører jeg på mine kindben, både for at fremhæve dem, men også for at få det friske look, som glimmeret i pudderen så fint giver. Jeg påfører det ligeledes på øjenlågene, for samme resultat.




Som det sidste, påfører jeg GOSH Velvet Touch Lipstick 134 Darling, for at give læberne et mat look, og jeg er nu klar til at gå ud af døren, og føle mig præsentabel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar