25 januar 2012

Coloured platforms













Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om ovenstående platforms.

På en måde synes jeg de er rigtig klassiske og lækre, og ville se enormt fede ud til både et par læderleggings, et par finere bukser, eller måske en tube-dress i matchende farve.
På den anden side er de lidt klodsede og mormor-agtige.
Selvom de opsigtsvækkende farver fjerner mormor-looket, rimelig godt.
Det fede ved dem, er klart den hvide sål, på 4,5 cm. og kontrasten til de lækre sommer-farver, kobolt-blå, pink og smaragd-grøn.

Prisen er 485,36 kr. og de kan lægges i kurven inde på Urban Outfitters.

_________________________________________________________________________________

LIGE NU:

I øjeblikket er jeg hos mine svigerforældre, hvor min kæreste og jeg passer min kærestes lillebror.
Super hyggeligt og afslappende!
Jeg laver et oplæg om dagens vilde aktiviteter, lidt senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar