31 december 2011

NEW YEAR - NEW DRESS









Helt tilbage i november måned, da der var release på VERSACE for H&M kollektionen, var jeg så heldig at få fat i denne superlækre kjole, som virkelig udstråler VERSACEs tendenser.
Jeg vil indrømme at det ikke har været let at skulle vente så længe, med at bruge den.
Men første gang jeg så den, vidste jeg at den skulle være min nytårs-kjole! så jeg måtte holde ud.

Kjolen er løs i pasformen og den har en dyb ryg, hvilket jeg synes er fantastisk smukt, når det kommer til kjoler og bluser i det hele taget ..det er meget feminint og lækkert.
Derudover har den palietter, dyreprint læs: leopard-mønster i superlækre ild- og jordfarvede nuancer, blandet med den pink farve på maven - I LOVE IT!

Da jeg endnu ikke har gjort mig klar, med make up og resten der hører til mit nytårs-outfit, har jeg ikke mulighed for at lægge billeder ind af mig, med kjolen på, endnu.
Men i morgen, når i højst sandsynligt alligevel ligger med (en smule) tømmermænd i sengen eller på sofaen, vil jeg poste billeder til jer, fra aftenens udskejelser.
Jeg ved endnu ikke om jeg skal have opsat hår, men det kunne være rigtig flot, i forhold til at kjolen har den dybe ryg - men nu må vi se hvad jeg finder på.



JEG ØNSKER JER ET VIDUNDERLIGT NYTÅR
..husk sikkerhedsbrillerne!


og giv den nu gas, med alt hvad i har!
Nytår er jo kun én gang om året, så MAKE IT COUNT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar