31 december 2011

VINTAGE HEAVEN





Jeg har været SÅ heldig at finde denne overdådige og lækre statement-halskæde på
www.morfarsmoustache.dk, en side hvor alt er VINTAGE!
Jeg gav ikke mere end 300 kr. for halskæden, og jeg har endnu ikke set andre med dette smykke, hvilket jo bare er det  l æ k r e s t e  ved vintage-fund - eftersom sandsynligheden for at andre går rundt med det samme, er meget lille.


Nedenfor ses nogle af mine andre statement-halskæder, dog er ingen af disse vintage, men jeg synes de er meget lækre alligevel.






Både halskæden aller øverst og de andre halskæder, ville være perfekte til nytårs-outfittet i aften!
- dog er min N y t å r s k j o l e meget speciel og iøjnefaldende i sig selv, så jeg vil ikke vælge at bære en halskæde til denne, og i vil få at se hvorfor, lidt senere, hvor jeg laver et oplæg om aftenens outfit.

Har i styr på, hvad i skal have på i aften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar