30 december 2011

the fragrances

Fra venstre: Christina Aguilera, INSPIRE - Cacharel, Promesse - GUCCI GUILTY - Viktor & Rolf, Flowerbomb Britney Spears, Midnight FantasyCacharel, Scarlett.
Her ses de 6 parfumer jeg bruger mest, de har hver især deres helt egen, lækre duft.
GUCCI GUILTY er meget stærk i duften, og det er virkelig en parfume, som holder længe, eftersom der ikke skal meget på huden, før man dufter af den.
Min personlige favorit, er Viktor & Rolf, Flowerbomb, den er så god at jeg ofte tager mig selv i at sidde og dufte til mit håndled, fordi duften af den er så dejlig og mild.
Alle 6 dufte er helt unikke, men jeg vil opfordre alle jer, der endnu ikke kender til Viktor & Rolfs Flowerbomb, om, næste gang i alligevel befinder jer i en Matas-butik, så tag lige at duft til denne FANTASTISKE parfume!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar