26 marts 2012

NYT FODTØJ














I dag var jeg nede på posthuset og hente mine naturhvide/sorte læder-creepers fra h&m. De er enormt klassiske, feminine og helt anderledes, synes jeg. Jeg er helt væk i dem! Rigtig lækre at have sådan et par, nu når det begynder at blive bedre og bedre vejr. Jeg er på skole i denne uge - og skolen ligger helt ned til vandet, så det er bare super lækkert. Jeg har om Virksomhedskultur & Kommunikation i denne uge, hvilket er meget spændende. I dag har vi taget en masse personligheds-tests, i forhold til måden man kommunikerer på. Jeg skal i hvert fald nok blive klogere! Skolen har sin egen, lille hyggelige biograf, og der tror jeg, jeg vil begive mig over med et par af de andre elever, om lidt engang. Det er stadigvæk lyst udenfor så det er bare SKØNT - man går bare og er glad konstant, pga. den dejlige sol. Mmh!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind mange tak! :-) Jeg synes også de er ret fine og anderledes! <3

      Slet

Skriv kommentar