01 marts 2012

I need a camera!


Jeg har V-I-R-K-E-L-I-G brug for et GODT kamera!
Et spejlrefleks-kamera!
Jeg aner bare INTET om sådan nogle, men jeg vil SÅ gerne have et som kan tage billeder, af typen, som de nedenstående billeder jeg har fundet:

Billeder, hvor man kan fokuserer på noget, hvor resten bliver sløret - men på en måde hvor man stadigvæk kan se det - hvilket giver en meget fantastisk effekt.


Billeder, hvor man kan fokuserer på noget så småt - men så det på billedet alligevel virker så stort og klart, som dråberne på ovenstående billede.


Billeder, hvor det er som om du har "objektet" lige foran dig.




Billeder, hvor alt bare ser helt klart og fantastisk ud!

Sådan et kamera, med de evner, vil jeg eje!
Nogle forslag, til noget i den stil, til en pris af MAX 4000 kr?
I need help!

7 kommentarer:

  1. Jeg har lige købt et jeg er ret glad for, og alle mine venner, som fotograferer meget, har også noget lignende - det er jo også et spørgsmål om lige at sætte sig ind i det og lære det ordentligt. Jeg har købt det her: http://www.wupti.com/Produkter/Foto/Digitalkameraer/356883/Canon-EOS-1100D-Kit.html

    :-)

    SvarSlet
  2. Har lige set de fine billeder du har taget med det! :-) det ser ret godt ud!
    Hvor meget gav du ialt for det, for du fik vel ikke objektivet med for de 3200 kr., gjorde du? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. og TUSIND TAK for hjælpen! :-)

      Slet
    2. Jeg kom af med de dér 3200, de har jo fri fragt :-)
      Jo jo, altså linsen dér, som på billede nr. to! Den er med!

      Slet
    3. Ej hvor lækkert! :-D det er jo slet ikke så galt!

      Slet
  3. Et hybrid camera er bedre, men også meget dyrere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet :-)
      Jeg aner som sagt intet om kameraer, så jeg vil helt sikkert spørge ind til et hybrid kamera, når jeg skal ud og finde mig et :-D

      Slet

Skriv kommentar