15 marts 2012

Love.


My love

Mh, min søde kæreste og jeg var nede i byen i dag, fordi jeg skulle have mig et nyt pas (ØV, dumme penge at skulle af med).. Men efter det var ordnet, gik vi en tur gennem byen. Vi snakkede om hvad vi skulle have til aftensmad, og så siger min kæreste at han giver mad og at vi skal på café og spise. Jeg blev vildt overrasket. Vi tog på Café Figo i Sønderborg - som er en superhyggelig, intim café med ro og en rigtig god stemning.


Vi fik begge to en lækker hyldeblomst-drik..


..og jeg fik en enormt lækker græsk burger med mine absolut YNDLINGS krydder-kartofler og hjemmelavet mayo dertil ..Burgeren var spækket med feta og tzatziki, som jeg bare elsker!
Rigtig dejligt med overraskelser. Tak til min søde kæreste!

2 kommentarer:

  1. Årh en hyggelig dag :) Hvor ser han dog sød ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig rigtig hyggeligt, og ja - han er bare så sød og dejlig :-)

      Slet

Skriv kommentar