18 marts 2012

The necklace




Jeg fik denne skønne Frederikke-halskæde, af min mor, for næsten 2 år siden, da jeg fyldte 18 år.
Jeg er så glad for den, men jeg falder ofte i "fælden", hvor jeg bliver meget undrende over, hvordan folk jeg taler med, som jeg ikke kender, ved hvad jeg hedder. Men det siger jo sig selv, når jeg har en halskæde på, med mit navn. Ups..

Carrie Bradshaw fra en af mine yndlingserier, "Sex and The City" har også sådan en halskæde - nemlig den berømte Carrie-necklace. Det må have været fra serien, at jeg blev så interesseret i selv, at få en Frederikke-halskæde. Jeg synes det er så sød og smuk.



Jeg har siden jeg vågnede, hygget på sofaen med dyne, kat og tv, men jeg skal nu i gang med at få ryddet op i lejligheden og have lidt styr på mit tøjskab, som roder, noget så forfærdeligt.
Så venter der en ny uge på arbejdet, torsdag står den på buffet og bowling med lærlinge og eleverne - hvilket jeg glæder mig meget til - og jeg er faktisk slet ikke så dårlig til det der bowling - hvis jeg selv skal sige det! hihi.. Ugen efter skal jeg endnu engang på skole - og det har de sidste 2 gange været utrolig hyggeligt - så det glæder jeg mig også til! ..ugen efter igen, er det jo PÅSKEFERIE, og jeg har taget mig et par fridage, så jeg har fri hele ugen! ..I påskeferien står den på sommerhus, som min kæreste og jeg, har været så heldige at blive inviteret med i, af min kærestes familie. Det er et sommerhus nær Kolding, og der skal bare hygges igennem, bades og nydes!

1 kommentar:

  1. Nåååå, det er derfor den halskæde blev så populær! :) Men den er sandelig også flot.

    SvarSlet

Skriv kommentar