06 marts 2012

Mh, love-drink!









Efter at have spist aftensmad gik min kæreste ud og tog opvasken, hvilket i sig selv jo er utrolig dejligt! ..Jeg begyndte dog at undre mig over, hvordan han kunne være så længe om et par tallerkner, nogle bestik og et par skåle.
Så råbte jeg til ham hvad han lavede, hvortil han svarede "En overraskelse".
JEG ELSKER OVERRASKELSER!
..efter lidt tid kom han ind med dette skønne glas Café Latte Macchiato (HOMEMADE) og MELLER, Gud hvor er jeg stolt! - Jeg kan ikke lide kaffe og jeg tror aldrig jeg lærer at drikke det - men denne Café Latte Macchiato smagte helt fantastisk! ..Lidt snyd at han ikke vil afslører for mig, hvordan han bar sig ad med at lave det SUPERFLOTTE mønster i den!
Men så håber jeg bare at han overrasker mig med sådan en god én, igen, en anden god gang!
mmmh..

1 kommentar:

Skriv kommentar