23 marts 2012

Mr. Weekend, My Love



Mh, så blev det allerede fredag igen - Skønt, skønt, skøn! Vejret er jo bare vidunderligt, og det skulle kun blive bedre i løbet af weekenden, så der skal med sikkerhed grilles! Jeg skal ikke på arbejde igen før den 10. april, og jeg synes det er ret vildt. Næste uge er det skole-tid igen, men det er lig med luksus, i forhold til lækker mad, morgen, middag og aften, et fint værelse med bad, hvor man kan være og vigtigst af alt: de andre skønne elever, som jeg jo skal på skole med. Det er bare sådan en hyggeligt stemning, og selvom det er en hård skoledag fra 08-16, så er det der også sker efter skole bare så hyggeligt. Hver torsdag, er der som jeg tidligere har nævnt, torsdags-bar og en band der kommer og spiller. Derudover er der sauna, fitness-rum, strand, skov, biograf, de nyeste dvd-film og nu - BEDRE VEJR END NOGENSINDE! ..Når jeg har været i skole i næste uge, jamen så er der dømt PÅSKEFERIE. Ih, hvor er det bare skønt. 10 sammenhængende fridage, til at gøre det man allerbedst kan lidt - jeg glæder mig enormt meget! I morgen skal jeg være hår-model til Ladies Night, her i Sønderborg, og jeg er ret spændt - eftersom jeg skal have lavet en Avant Garde håropsætning - så det bliver meget spændende hvordan det kommer til at se ud, og i det hele taget hvordan jeg kommer til at bære det. Normalt har jeg ellers ikke sat håret så voldsomt meget op, andet end den berømte ponytale. Jeg mener at der kommer omkring 70 skønne piger til eventet, så det bliver en oplevelse, er jeg sikker på. Nu vil jeg ud og handle lidt ind - for grillen skal tændes i aften! Jeg håber der er et ligeså skønt vejr hos jer, som der er hos mig - på alle måder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar