02 marts 2012

THE CHANEL-NAILS







Så er det weekend og jeg har endelig lidt mere tid til bloggen!
De sidste to dage har været meget hårde - men på en god måde.
Jeg er som sagt startet i en ny afdeling, i mit uddannelses-forløb, og jeg er nu i en anden Human Resource afdeling, som er en uddannelses-afdeling, som har at gøre med alle medarbejdere, som tager efteruddannelse. Jeg er kort blevet sat ind i nogle af arbejdsopgaverne i afdelingen, men eftersom der har været rigtig mange (gode) indtryk, har jeg været supertræt i går aftes og er fyldt op med ny information igen i dag. I afdelingen hvor vi er, er vi i alt 6 kvinder og en mand. Alle er bare rigtig glade og flinke, så det er dejligt at være der! Nu vil jeg slå tankerne lidt fra, her i weekenden, og så er jeg klar til at starte med ny energi, igen på mandag!

Jeg fik lige lagt min nye CHANEL-neglelak på, da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg har tilfældigvis min guld-strik på i dag - og hvor passer PÈRIDOT dog bare FANTASTISK godt til strikken, hvilket i jo også kan se oppe på billedet. Jeg betalte 185 kr. for neglelakken, og jeg mener klart at Chanel-neglelakker koster 175? Har jeg ret - eller er der forskel i priserne på dem?

I aften skal vi have lækker dyreryg med alt dertil hører, til aftensmad, hos mine svigerforældre og i morgen skal jeg et smut ned og bruge nogle hyggelige timer, på gågaden i Sønderborg - for så slapper jeg VIRKELIG af!

Jeg håber i alle får en fantastisk weekend!
Ps. har i lagt mærke til at det fortsat bliver lysere og lysere i vejret?!
DET ER SÅ DEJLIGT! Jeg kan bare mærke på mig selv, hvor meget det påvirker mig, på den positive måde. Mh, snart er det sol og sommer - og SHORTS!

5 kommentarer:

  1. Den farve er virkelig nice! :)

    Hugs, Serina

    http://paradiseicegirl.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Synes jeg også :-D ..Dejligt at jeg endelig kunne få den :-)

      Slet
  2. Mega lækker lak!!!!

    Rigtig rigtig god weekend, og ja, det bliver lydere og lysere, fantastisk :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) Og speciel!

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar