17 marts 2012

My friday


Min skønne veninde, Eline, havde den smukkeste skjorte på, som har været hendes mormors ..der var perler på hele kraven og på ærmerne, SÅ FED!

"The Evil Look".

Min skønne Maja.

Eline og Einstein.

Mig & Eline.

Man skulle have været der, for at forstå, hvorfor de sidder med en frugtskål.. men skønne ser de ud!

Jeg havde en fantastisk fredag aften, nat og morgen i går/dag. Vi sad allesammen og hyggede hos mig, indtil lidt i 2, og så begav vi os ned i byen i Sønderborg. Vi var rundt omkring og dansede og hyggede. Min sidste sms blev sendt 05.23, så jeg går ud fra at det var dér jeg var hjemme.

I dag har jeg det faktisk ok - i forhold til den lidt vilde aften i går ..men for at få mig helt på toppen igen, har jeg netop spist nedenstående:


Mmh ..Det er en YUMYUM, og er ligesom cup-noodles, bare uden cup. Der er hvidløgsolie, chili og en pose med blandede krydderier, man kan putte i det kogende vand, man hælder ud over den. Hvis i endnu ikke har prøvet at smage en YUMYUM, så PRØV DET! ..Den slår alle andre cup-noodles!
Der er rent faktisk smag i, og så smager nudlerne bare så meget bedre, end mange andre slags der findes. Hvis i skal smage en YUMYUM, så skal det være CHICKEN FLAVOUR. Jeg købte en gang nogle forskellige YUMYUM, og enten smagte de af en underlig the eller blomster. Men CHICKEN FLAVOUR er bare KANON LÆKKER. Tak til YUMYUM for at jeg faktisk slet ikke har det så slemt endda. Jeg håber at i også havde en lækker fredag, piger! Ps. YUMYUM kan købes i fakta til 4 kr. pr. stk. Man kan jo altid prøve én? ..overvej det! hihi..

Forresten så giver min kæreste en bif-tur i aften, hvor vi skal ind og se "Hvidsten Gruppen", som jeg kun har hørt godt om, så jeg er meget spændt på at se den. Jeg elsker at være i biografen! Det er så hyggeligt og afslappende. 

Nu vil jeg se en god film og slappe af med tæppe, kat og kæreste indtil i eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Wow.. Meget enig. en skjorte er jo over skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! :-D længe leve genbrugsvare og ting man kan få fra bedstemødre <3

      Slet

Skriv kommentar