14 marts 2012

Monroe platforms









Jeg faldt lige over disse 3 skønne creepers, inde på ASOS.

Der er lidt for enhver smag - men jeg kunne så godt forestille mig at løbe rundt i det sorte par, til sommer, med en sød sommerkjole til. De guld/sølv-farvede kunne også passe rigtig godt til min guldstrik, her - eller min sølvstrik, her. Hvad synes i om dem?

Jeg har iøvrigt haft en enormt dejlig dag på arbejdet i dag, der har været hygge og latter - og jeg er virkelig glad for at være i den nye afdeling. Det er også rigtig fedt at komme til at arbejde inden for nogle forskellige arbejds-områder. Efter arbejde blev jeg hentet af min mor, og vi tog sammen ind og besøgte min kære morfar. Efter besøget hos min morfar tog vi på burgerking, for at få noget nemt og billigt mad og sad derinde og hyggesnakkede i en god time. Min mor er bare så dejlig! ..Men hvem synes ikke det, om deres egen mor. Jeg kan snakke med hende om alt og der behøver ikke lægges skjul på det mindste. Hun er der altid for mig, og det er bare så dejligt! ..Nu vil jeg ligge mig på sofaen og se en film, måske Find NEMO, som jeg ELSKER. Så kan det være jeg falder i søvn på sofaen, hvilket iøvrigt er noget af det bedste jeg ved - så slapper man virkelig af, og det har jeg brug for.

Jeg håber i får en dejlig aften, og hvis i ikke ved hvad i skal - så kan jeg anbefale jer at se Find NEMO, den bedste animationsfilm, nogensinde! 

1 kommentar:

Skriv kommentar