30 marts 2012

Dejlig hjemkomst



Så er jeg hjemme fra skole igen, og jeg synes at ugen er fløjet afsted!
Nu har jeg påskeferie i 10 dage - mh, hvor er det bare fantastisk!
På køkkenbordet lå der et Eurowoman-blad til mig, fra min søde kæreste, som lige havde lavet en sød note på det også. Mh, hvor er det dejligt med overraskelser!

Nu vil jeg (velfortjent) smide mig på sofaen med min kat og mit eurowoman, med "Twilight" kørende på skærmen og bare forberede mig på ferie. Som tidligere nævnt tager jeg med min kæreste og hans familie i sommerhus i morgen, og jeg kan slet ikke vente. Det bliver intet mindre end en fornøjelse at komme lidt væk. God weekend allesammen, og god ferie til alle jer, der lige som mig, er ligeså heldige at have ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar