13 marts 2012

MARNI AT H&M










Så kom min pakke, med blusen jeg tidligere omtalte her.
Jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg skulle købe den eller ej - men da jeg havde pengene og da den er lidt speciel og spændende, tja - så trykkede jeg den lige hjem.

..som i kan se på billederne består den foran, af det såkaldte "læderlak", i en cognac/mørkeorange farve, med grå strikærmer. Hele ryggen består også af det grå strik, med en sort lynlås i nakken og ribkant nederst på strikken.

Når man har den på, ser man meget "skarp" ud, eftersom "læderlakken" er stiv i materialet. Måske den skal gåes til, ligesom sko? ..hvem ved ;-)

Jeg viser jer et outfitbillede med den, på et senere tidspunkt.
Jeg håber i har haft en fantastisk aften!

Find den her:

2 kommentarer:

  1. hold da op.. den er jo så så nice!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak! :-D Jeg er også rigtig glad for den!

      Slet

Skriv kommentar