21 marts 2012

Nye RayBan Briller!








Mh, så fik jeg endelig mine dejlige briller. Jeg har ikke brugt briller siden jeg var 13 år, tror jeg - for herefter gik jeg over til kontaktlinser, som jeg stadigvæk bruger i dag. Men eftersom mine kontaktlinser jo skal i vand en gang i ugen - har jeg førhen ikke kunne se noget - fordi jeg ikke har haft et par pæne briller, jeg ville tillade mig at vise mig i, for min kæreste. Ja, det lyder måske dumt, men et par briller der er alt for små, lilla og 5 år gamle, er bare ikke lige sagen. Jeg fik ENDELIG taget mig sammen til at købe et par - og jeg er allerede rigtig glad for dem. De er fra RayBan og stellet er sort foran og transparent bagved. Jeg synes de er meget klassiske og passer til alt. Jeg skal vende mig til at have dem på, eftersom alting sejler og ser større ud - men det skulle ikke tage længere end 3 dages tid før at den skulle være i orden. Dejligt!

2 kommentarer:

Skriv kommentar