06 maj 2012

Outfit 05052012








I går var jeg til 70-års fødselsdag hos min kærestes mormor.
Det var en superdejlig dag, hvor jeg indtog ALT FOR MEGET FØDE. Der var 1000 slags kager, lækker mad og alt dertil hører. Det røg altsammen ind i min mund. Puhaaa - hvor var jeg mæt, til sidst. Men lækkert var det da, og jeg måtte jo lige smage på det hele ;-) I dag skal jeg til endnu en fødselsdag, så det skal nok blive en hyggelig søndag - igen, med en masse mad.

Til gårsdagens 70-års fødselsdag, havde jeg ovenstående outfit på. Jeg havde min nyeste kjole på, som jeg viste jer første gang, her.

Det er en kjole fra h&m kollektionen: "Fashion Against AIDS", hvor 25 % af salgsprisen doneres til forebyggelse af HIV/AIDS. Jeg elsker velgørenhed - og hvis man på nogen måde kan støtte det gennem mode - så er jeg klar! :-) Jeg har ved ovenstående outfit taget en høj-taljet nederdel på, over kjolen, sammen med et par leggings og mine sko, som i kan se nærmere på, her.

Hvad synes I, iøvrigt, om velgørenhed gennem mode? :-)

Jeg håber i får en fantastisk søndag!



Yesterday I was wearing this outfit at a birthday, where I ate a lot of food and had a great time. Today I'm going to another birthday, where I am going to eat a lot too, I guess! ;-) Have a nice sunday!

2 kommentarer:

  1. Wow, great blog - I follow You! Check out my blog if You want. A music tip and a giveaway are waitng ♥

    xx San

    owlspassion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! :-)
      I'll check out you blog, right now! ;-)

      Slet

Skriv kommentar