04 maj 2012

shapes of snake



Hej mine fantastiske læsere :-) Jeg er pt. i gang med en stor omgang familiehygge - og dette her er et oplæg jeg har forberedt til jer. Det skal handle om dyreprint, som jeg er helt væk i!

..Dyreprint er nemlig så lækre, synes jeg! ..Der findes de lidt frække (leopard), de klassiske (zebra) og så findes der de mere rå, som krokodille- og slange-print. Som i jo nok kan se, består ovenstående look af slange-print. Jeg synes outfittet kunne være helt perfekt og enormt gennemført, til sommer.
Hvad synes i? :-)

4 kommentarer:

  1. Wauw, lækker clutch!

    www.johanneblog.dk

    SvarSlet
  2. Jeg synes også, at det er vanvittig lækkert!

    Jeg har et par sko og en cluth i grå/hvid krokodille, tror jeg!? Jeg købte det for 3 år siden, og det sidder stadig lige i skabet! Mmmh :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Åh, lyder bare rigtig lækkert! ..Elsker også de gode gamle køb, som bare stadigvæk er guld værd!

      Slet

Skriv kommentar