30 maj 2012

Forkælelse på arbejdet








Jeg har haft en HELT fantastisk dag i dag. Som jeg fortalte jer i går, skulle jeg i dag på kursus i forbindelse med mit arbejde. Kurset foregik på Hotel Comwell, hvor jeg befandt mig på 08.30 - 16.30. Vi skulle spise i restauranten i vores frokost-pause, og vi havde egentlig alle regnet med en eller anden form for buffet - hvilket jo er fint i sig selv. Men til vores store overraskelse kom der først en tjener, som spurgte pænt om han ikke måtte åbne vores flaske kildevand, for os. Så god service! Tror jeg aldrig jeg har oplevet før. Ikke nok med det, så kom der tjenere ind med hvad du kan se på det første billede. Til maden var der det lækreste rugbrød og franskbrød. Det var noget lækker kalvekød, med en bestemt svamp (som smagte total lækkert), derudover var der noget lækker skinke, asparges, røget laks, ørred-rogn, hvid fisk med en bestemt salat samt fyldte peber. Det var en enorm fest i min mund! Mh, hvor var det bare godt. Ikke nok med det, blev vores tallerkner hentet. og over vores tallerkner gemte der sig endnu et sæt bestik. Vi begyndte at tale om, hvordan det kunne være - og om der mon kom mere, eftersom vi alle var rimelig mætte, efter den fantastiske smagsoplevelse vi lige havde haft. Ind kom tjenerne igen, med hvad I kan se på det nederste billede - DESSERT! ..Desserten bestod af en røget brie, som jeg desværre ikke turde sætte tænderne i (det var nok for mig, blot at dufte til den). Dog var der også en anden ost, som var med portvin. Den smagte specielt, men godt. Til osten var der fortsat det lækre rugbrød og franskbrød, og derudover var der frugt og en lille gulerodskage med smørcreme og brombær. WOW, hvor var det bare den bedste og mest lækre frokost jeg nogensinde har fået, i forbindelse med arbejdet! Jeg er vildt spændt på den anden og sidste dag, i morgen. For hvad mon der venter os til frokost dér?! Mh. Jeg håber i har jer en dejlig onsdag aften. Som nok ikke kun jeg er klar over, er der LØNNINGSDAG i morgen - Gud, hvor er det bare lækkert og ikke mindst tiltrængt! Hav en fantastisk aften, Piger!

2 kommentarer:

Skriv kommentar